REGULAMIN KONFERENCJI HR VIBES
§1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji HR Vibes organizowanej przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski oraz Elevato S.A. z siedzibą w Bielsku – Białej.
- Jeżeli w Regulaminie nie zastrzeżono inaczej, wymienione niżej pojęcia pisane wielką literą mają następujące znaczenie:
Bilet – dokument imienny wystawiany na Uczestnika, upoważniający do udziału w Konferencji;
Dzień roboczy –każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
Formularz rejestracyjny – formularz dostępny pod adresem: https://hrvibes.pl/, którego wypełnienie i przesłanie Organizatorowi stanowi niezbędny element rejestracji na Konferencję;
Harmonogram – harmonogram Konferencji określający datę, godziny oraz harmonogram (plan) Konferencji;
Konferencja – organizowana przez Organizatora konferencja pod nazwą HR Vibes, odbywająca sięw dniach 15-17 czerwca 2025 r., pod adresem: Hotel Santa Natura, Nowa Wieś 31, 96-315 Wiskitki.
Organizator – łącznie Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, numer NIP: 5471567654, REGON: 070776507oraz Elevato S.A. z siedzibą w Bielsku – Białej przy ul. Michałowicza 12, 43-300 Bielsko Biała, wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Bielsku Białej, VIII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS 0000883924, NIP 6423123747, REGON 241539117;
Powiadomienia – komunikaty dotyczące Rejestracji, Umowy oraz Konferencji, wysyłane przez Organizatora Kupującym oraz Uczestnikom w wersji elektronicznej (wiadomości e-mail);
Rejestracja – proces zgłaszania Uczestnika do udziału w Konferencji;
Uczestnik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, zgłoszona do udziału w Konferencji przez Kupującego;
Umowa – umowa na udział i przeprowadzenie Konferencji zawarta pomiędzy Organizatorem oraz Kupującym, zawierana w momencie dokonania przez Kupującego płatności za Bilet; szczegółowe warunki Umowy regulują odpowiednie postanowienia Regulaminu;
Kupujący – posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która zawarła z Organizatorem umowę i dokonała Rejestracji Uczestnika; Kupujący będący osobą fizyczną może być jednocześnie Uczestnikiem Konferencji;
Quasi-przedsiębiorca – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez tę osobę działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
- Rejestracja uczestnictwa w Konferencji jest równoznaczna z akceptacją warunków Regulaminu. W przypadku, gdy Kupujący nie jest jednocześnie Uczestnikiem Konferencji, Kupujący poprzez rejestrację Uczestnika zobowiązuje się wobec Organizatora do zapewnienia przestrzegania przez Uczestnika postanowień Regulaminu oraz dokumentów, do których niniejszy Regulamin odsyła.
§2. REJESTRACJA UCZESTNIKÓW
- Rejestracja na Konferencję odbywa się online, za pośrednictwem strony internetowej.
- Rejestracja na Konferencję wymaga wypełnienia i przesłania Organizatorowi Formularza rejestracyjnego, dostępnego pod adresem: https://hrvibes.pl/.
- Dane osobowe Uczestnika podane w trakcie Rejestracji przetwarzane są przez Organizatora zgodnie z Polityką prywatności Aplikuj.pl Paweł Strykowski dostępną pod adresem: https://www.aplikuj.pl/polityka-prywatnosci (w przypadku przetwarzania dokonywanego przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski) oraz zgodnie z Polityką prywatności Elevato S.A. z siedzibą w Bielsku – Białej dostępną pod adresem: https://www.elevatosoftware.com/pl/polityka-prywatnosci/ (w przypadku przetwarzania dokonywanego przez Elevato S.A.).
- Jeżeli Rejestracji dokonuje osoba inna niż Uczestnik, Kupujący ponosi odpowiedzialność za prawdziwość i kompletność przekazanych danych osobowych Uczestnika. Kupujący powinien legitymować się udzielonym mu przez Uczestnika upoważnieniem do przekazania Organizatorowi danych osobowych Uczestnika oraz być uprawnionym do udzielenia w imieniu Uczestnika zgody na przetwarzanie jego danych osobowych przez Organizatora. Odpowiedzialność za naruszenie ochrony danych osobowych Uczestnika w tym zakresie ponosi Kupujący.
- W związku z charakterem organizowanej Konferencji oraz limitem liczby miejsc, Organizator zastrzega sobie prawo dokonywania selekcji Uczestników zgłoszonych do udziału w Konferencji. Selekcja odbywa się na podstawie przesłanego Formularza rejestracyjnego.
- Do zawarcia Umowy na warunkach określonych w Formularzu rejestracyjnym oraz Regulaminie dochodzi z chwilą dokonania przez Kupującego zapłaty ceny Biletu upoważniającego do udziału w Konferencji.
- Z momentem przesłania Formularza rejestracyjnego, Kupujący otrzymuje od Organizatora Powiadomienie o przesłaniu Formularza rejestracyjnego.
- Organizator w terminie 14 dni roboczych od dnia zawarcia Umowy, ma prawo do odstąpienia od zawartej Umowy ze względu na niezakwalifikowanie Uczestnika do udziału w Konferencji zgodnie z ust. 5 powyżej, o czym Kupujący jest informowany poprzez przesłanie mu przez Organizatora stosownego oświadczenia o odstąpieniu w formie Powiadomienia. Decyzja Organizatora jest ostateczna, a ocena dotycząca zakwalifikowania Uczestnika do udziału w Konferencji podejmowana jest arbitralnie przez Organizatora i nie wymaga uzasadnienia.
- Prawo Organizatora, o którym mowa w ust. 8 powyżej, może zostać zrealizowane w szczególności w odniesieniu do Umów zawartych z Kupującymi, zajmującymi się działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Organizatora. Osoby takie, w przypadku chęci wzięcia udziału w Konferencji, przed wypełnieniem Formularza rejestracyjnego i dokonaniem opłaty za udział w Konferencji, proszone są o kontakt z Organizatorem drogą mailową pod adresem: hello@hrvibes.pl.
- W przypadku skorzystania przez Organizatora z prawa odstąpienia od Umowy, o którym mowa w ust. 8 powyżej, Organizator w terminie do 14 dni roboczych od dnia odstąpienia zwróci Kupującemu koszt zakupu Biletu. Postanowienie §3 ust. 4 Regulaminu stosuje się.
- Warunkiem umożliwienia Uczestnikowi wstępu na teren, na którym odbywa się Konferencja, jest uiszczenie opłaty za udział w Konferencji przez Kupującego oraz okazanie przez Uczestnika ważnego Biletu.
§3. PŁATOŚCI
- Bilet za udział w Konferencji uprawnia do udziału w Konferencji jedną osobę.
- Opłata za udział w Konferencji nie obejmuje kosztów dojazdu Uczestnika do miejsca Konferencji oraz jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
- W razie odwołania Konferencji, jak również w przypadku odstąpienia od Umowy przez którąkolwiek ze stron, Uczestnikom oraz Kupującym nie przysługuje od Organizatora roszczenie o zwrot kosztów dojazdu lub innych kosztów poniesionych przez Uczestnika lub Kupującego w związku z planowanym udziałem w Konferencji.
- Zawarcie Umowy równoznaczne jest z obowiązkiem uiszczenia przez Kupującego opłaty za udział w Konferencji.
- Dokonanie płatności za udział w Konferencji możliwe jest poprzez przelew tradycyjny.
- Kupujący wraz z Powiadomieniem, o którym mowa w §2 ust. 7 Regulaminu, otrzymuje fakturę VAT proforma, zawierającą dane do dokonania opłaty za udział w Konferencji.
- W przypadku niedokonania przez Kupującego płatności za udział w Konferencji dochodzi do automatycznego usunięcia przesłanego przez takiego Kupującego Formularza rejestracyjnego, a pomiędzy Kupującym a Organizatorem nie powstaje jakikolwiek stosunek umowny. W przypadku dalszej chęci udziału w Konferencji, Kupujący zobowiązany jest ponownie uzupełnić i przesłać Formularz rejestracyjny oraz dokonać płatności.
- W terminie do 24 godzin od daty zaksięgowania wpłaty Kupującego, Kupujący otrzymuje Powiadomienie wraz z Biletem dla Uczestnika, zgłoszonego przez Kupującego w procesie Rejestracji oraz fakturą VAT.
- Poprzez przesłanie Formularza rejestracyjnego Kupujący wyraża zgodę na wysyłkę i otrzymanie faktury VAT na adres mailowy wskazany w Formularzu rejestracyjnym – faktura VAT wystawiana i przesyłana jest do Kupującego po zaksięgowaniu płatności za udział w Konferencji.
§4. LICZBA UCZESTNIKÓW
- Liczba Uczestników mogących wziąć udział w Konferencji wynosi 50 osób. Limit ten może zostać zwiększony lub zmniejszony przez Organizatora.
- Jeżeli po dokonaniu płatności przez Kupującego okaże się, że udział Uczestnika w Konferencji jest niemożliwy z uwagi na wyczerpanie limitu miejsc, w tym z uwagi na błąd systemu komputerowego służącego do Rejestracji, Organizator uprawniony jest do odstąpienia od zawartej w tym zakresie Umowy. W takim przypadku Organizator w terminie do 14 dni roboczych od dnia odstąpienia zwróci Kupującemu wartość zakupionego Biletu. Postanowienie §3 ust. 4 Regulaminu stosuje się.
- Jeżeli z przyczyn niezależnych od Organizatora, w szczególności na skutek obostrzeń wprowadzonych w związku z pandemią COVID-19, limit Uczestników będzie musiał zostać ograniczony względem pierwotnie założonego przez Organizatora, prawo uczestnictwa w Konferencji będzie przysługiwało Uczestnikom w zależności od pierwszeństwa zakupu Biletu, a pierwszeństwo będzie przyznawane zgodnie z datą dokonania Rejestracji, od daty najwcześniejszej.
- Niezależnie od powyższego, w przypadku wprowadzenia ograniczeń liczby uczestników imprez masowych w związku z pandemią COVID-19 lub w przypadku wystąpienia siły wyższej, Organizator ma prawo zmiany terminu, miejsca lub formuły organizowanej Konferencji. W przypadku zmiany terminu lub miejsca Konferencji, wszyscy Uczestnicy oraz Kupujący otrzymają stosowne Powiadomienie.
§5. PROGRAM KONFERENCJI
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu Konferencji, w tym w szczególności: tematów prelekcji, osób prelegentów, godzin prelekcji, jak również terminu i miejsca przeprowadzenia Konferencji, jeżeli pomimo zachowania należytej staranności przez Organizatora pierwotny program Konferencji okaże się niemożliwy lub istotnie utrudniony do zrealizowania, w szczególności z powodu wystąpienia zdarzeń losowych oraz innych zdarzeń będących poza kontrolą Organizatora.
- Wszelkie zmiany w programie Konferencji będą komunikowane Kupującym oraz Uczestnikom poprzez wysyłane przez Organizatora stosowne Powiadomienia.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Konferencji i odstąpienia od zawartych Umów w terminie do dnia rozpoczęcie Konferencji.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy Organizator składa za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres Kupującego wskazany w Formularzu rejestracyjnym lub adres poczty elektronicznej Kupującego, z którego złożono zamówienie.
- W przypadku odstąpienia od Umowy przez Organizatora, Organizator w terminie do 14 dni roboczych od dnia odstąpienia zwróci Kupującemu wartość zakupionego Biletu. Postanowienie §3 ust. 4 Regulaminu stosuje się.
- W przypadku Konsumentów i Quasi-przedsiębiorców, wszelkie zwroty, o których mowa w niniejszym Regulaminie, wykonywane są w terminie określonym właściwymi przepisami.
- Organizator może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym w razie rażącego naruszenia postanowień Regulaminu przez Kupującego lub zgłoszonego przez niego Uczestnika, w szczególności jeżeli swoim zachowaniem Kupujący lub Uczestnik utrudnia prawidłowe przeprowadzenie Konferencji.
§ 6. OBOWIĄZKI KUPUJĄCYCH ORAZ UCZESTNIKÓW
- Uczestnik i Kupujący zobowiązani są do zapoznania się z oraz przestrzegania niniejszego Regulaminu, regulaminów obiektu w którym będzie odbywać się Konferencja oraz innych regulaminów odnoszących się bezpośrednio do atrakcji dodatkowych.
- Kupujący zobowiązuje się, że zgłoszeni przez niego Uczestnicy zapoznają się z regulaminami o których mowa w ust. 1 powyżej i będą ich przestrzegać.
- Kupujący ponosi odpowiedzialność za zgłoszonych przez siebie Uczestników, w szczególności za przestrzeganie przez nich regulaminów o których mowa w ust. 1 powyżej. Odpowiedzialność Kupującego oraz zgłoszonych przez niego Uczestników wobec Organizatora za szkody wyrządzone Organizatorowi jest solidarna. Dotyczy to również szkód wyrządzonych osobom trzecim, jeżeli do pokrycia tych szkód zobowiązany jest Organizator.
- Organizator może utrwalać przebieg Konferencji dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych wydarzeń, konferencji, eventów oraz firmy Organizatora. Wizerunek osób przebywających na terenie na którym odbywa się Konferencja może zostać utrwalony, a następnie rozpowszechniany dla celów dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych wydarzeń, konferencji, eventów oraz firmy Organizatora w latach przyszłych, bez ograniczeń czasowych i terytorialnych, w tym w sieci Internet. Kupujący dokonując Rejestracji Uczestników oświadcza tym samym, że Uczestnicy ci wyrazili zgodę na wykorzystanie przez Organizatora ich wizerunku w celach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Wizerunek Uczestnika Konferencji może być użyty w różnego rodzaju formach elektronicznego przetwarzania, kadrowania i kompozycji, a także zestawiony z wizerunkami innych osób, może być uzupełniony towarzyszącym komentarzem, natomiast nagranie filmowe i dźwiękowe zawierające wizerunek Uczestnika może być cięte, montowane, modyfikowane, dodawane do innych materiałów powstających w celach dokumentacyjnych, sprawozdawczych, reklamowych oraz promocyjnych Organizatora – bez obowiązku akceptacji produktu końcowego przez Uczestnika lub Kupującego. Zgoda, o której mowa w niniejszym ust. 4 obejmuje wszelkie formy publikacji, w tym w szczególności rozpowszechnianie w Internecie (w tym na kanałach Organizatora na portalach społecznościowych LinkedIn, Facebook, Instagram oraz YouTube). Uczestnik ma prawo odwołania udzielonej w jego imieniu zgody na korzystanie z wizerunku – w tym zakresie stosuje się postanowienia §11 Regulaminu.
- Kupujący zobowiązuje się zwolnić Organizatora z odpowiedzialności za niezrealizowanie obowiązku informacyjnego, o którym mowa w art. 14 RODO oraz zgodnie z §12 Regulaminu. Kupujący zobowiązuje się do pokrycia szkody wyrządzonej Organizatorowi w przypadku, gdy na skutek niedopełnienia obowiązków Kupującego nie doszło do skutecznego udzielenia zgody na przetwarzanie wizerunku Uczestnika.
- Uczestnikom i Kupującym zabrania się wykorzystywania świadczonej przez Organizatora usługi w celu dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Uczestnik Konferencji zobowiązany jest do zarejestrowania swojej obecności w dniu rozpoczęcia Konferencji na wyznaczonym stanowisku Organizatora oraz odebrania imiennego identyfikatora oraz bransoletki, których noszenie przez cały czas trwania Konferencji oraz wydarzeń towarzyszących jest obowiązkowe i może być sprawdzane przez przedstawicieli Organizatora.
§7. ODPOWIEDZIALNOŚĆ ORGANIZATORA
- W zakresie dopuszczalnym przez prawo, odpowiedzialność (w szczególności kontraktowa i deliktowa) Organizatora za szkody, w szczególności za szkody wynikłe z niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy albo z tytułu odstąpienia od Umowy, wyrządzone Uczestnikom lub Kupującym, jest wyłączona. Jeżeli powyższe wyłączenie odpowiedzialności jest niedopuszczalne, odpowiedzialność Organizatora jest ograniczona do:
- wysokości uiszczonej opłaty za udział danego Uczestnika w Konferencji – w przypadku szkód wyrządzonych danemu Uczestnikowi;
- wysokości sum uiszczonych przez Kupującego opłat za udział Uczestników w Konferencji – w przypadku szkód wyrządzonych Kupującemu.
- Niezależnie od powyższego, Kupujący zobowiązuje się zwolnić Organizatora z odpowiedzialności za szkody wyrządzone Uczestnikom, związane z ich udziałem w Konferencji, za wyjątkiem szkód wyrządzonych przez Organizatora z winy umyślnej.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za nienależyte wykonanie lub niewykonanie Umowy w takim zakresie, w jakim zostało to spowodowane działaniem siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenia zewnętrzne, niezależne od stron Umowy i niemożliwe do przewidzenia, w szczególności takie jak: wojna, pożar, epidemia, powódź, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, kataklizmy społeczne albo katastrofy budowli lub budynków, przerwy w dostawie mediów o zasięgu ogólnym. Za wystąpienie siły wyższej uznaje się również bezpośrednie ryzyko wystąpienia zjawisk lub zdarzeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym choćby finalnie zjawiska lub zdarzenia te nie ziściły się.
- Jeżeli świadczenie do którego zrealizowania jest zobowiązany Organizator stanie się niemożliwe w rozumieniu art. 475 k.c. lub 495 k.c., przepisów art. 475 k.c. i 495 k.c. nie stosuje się w zakresie w jakim dotyczą one skutków wystąpienia niemożliwości świadczenia. W takim wypadku Organizator może, w terminie 14 dni od zaistnienia przyczyny niemożliwości świadczenia, według swojego uznania albo od Umowy odstąpić albo jednostronnie wyznaczyć nowy termin zrealizowania świadczenia Organizatora, przy czym za wyznaczenie nowego terminu uznaje się wskazanie co najmniej nazwy miesiąca kalendarzowego (konkretny termin może zostać wskazany później). Jeżeli Organizator w terminie w terminie 14 dni od zaistnienia przyczyny niemożliwości wykonania świadczenia Organizatora nie podejmie żadnej z wyżej wymienionych decyzji, to przepisy art. 475 k.c. lub 495 k.c. stosuje się w całości. Jeżeli w nowo wyznaczonym przez Organizatora terminie świadczenie Organizatora ponownie z tej samej przyczyny co pierwotnie okaże się niemożliwe w rozumieniu art. 475 k.c. lub 495 k.c. przepisy te stosuje się w całości.
- Postanowienia niniejszego paragrafu, jak również inne niedozwolone w odniesieniu do konsumentów oraz Quasi-przedsiębiorców na podstawie obowiązujących przepisów wyłączenia lub ograniczenia odpowiedzialności przewidziane niniejszym Regulaminem, nie dotyczą konsumentów oraz Quasi-przedsiębiorców.
§8. ODPOWIEDZIALNOŚĆ UCZESTNIKÓW KONFERENCJI
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu lub życiu Uczestników Konferencji, związany z udziałem Uczestników w Konferencji oraz w przewidzianych w wydarzeniach towarzyszących i atrakcjach dodatkowych.
- Uczestnik ponosi odpowiedzialność za przestrzeganie postanowień regulaminu obiektu, w którym odbywa się Konferencja, jak również instrukcji i zaleceń obsługi obiektu oraz firm realizujących wydarzenia towarzyszące i atrakcje dodatkowe, jeżeli dotyczy.
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za:
- niepoprawnie wpisane przez Kupującego w Formularzu rejestracyjnym dane Uczestnika, w tym w przypadku, gdy błędne wpisanie danych skutkować będzie brakiem możliwości udziału Uczestnika w Konferencji;
- poniesione szkody lub utracone korzyści Uczestnika, Kupującego lub osoby trzeciej, które spowodowane zostały na skutek podania nieprawdziwych danych, w tym nieprawdziwych danych Uczestnika, przez Kupującego;
- poniesione szkody lub utracone korzyści Uczestnika, Kupującego lub osoby trzeciej, które spowodowane zostały na skutek działania lub zaniechania osób trzecich, na które Organizator nie miał wpływu;
- poniesione szkody lub utracone korzyści Uczestnika, Kupującego lub osoby trzeciej, które spowodowane zostały na skutek odwołania Konferencji przez Organizatora w wyniku siły wyższej oraz zdarzeń pozostających poza wpływem Organizatora.
- Uczestnik bierze udział w Konferencji na własne ryzyko i na własną odpowiedzialność.
- Organizator nie ma wpływu na to w jaki sposób Uczestnik wykorzysta wiedzę i umiejętności nabyte w czasie Konferencji.
§9. REKLAMACJE
- Kupujący może złożyć reklamację za pośrednictwem:
- poczty elektronicznej, na adres e – mail: hello@hrvibes.pl.
- poczty tradycyjnej, na adres siedziby Aplikuj.pl Paweł Strykowski lub na adres siedziby Elevato S.A.
- Reklamacje mogą być składane nie później, niż do 14 dnia po zakończeniu Konferencji.
W przypadku złożenia reklamacji pocztą tradycyjną o zachowaniu terminu decyduje data stempla pocztowego. Termin ten nie dotyczy konsumentów i Quasi-przedsiębiorców. - Reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane:
- wskazanie Konferencji, której reklamacja dotyczy;
- oznaczenie Kupującego – imię i nazwisko/nazwę, adres do korespondencji, adres e-mail, telefon kontaktowy;
- przedmiot reklamacji;
- wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację;
- żądanie reklamującego.
- Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 30 dni roboczych od momentu jej otrzymania.
§10. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Tytuł, program, oprawa graficzna oraz marketingowa Konferencji, w tym oznaczenia, loga, grafiki, zdjęcia, pliki audio i video wykorzystywane do promocji Konferencji, jak również prelekcje, materiały edukacyjne i inne treści prezentowane w trakcie Konferencji stanowią dobra prawnie chronione, a prawa do nich przysługują Organizatorowi lub osobom trzecim.
- Żadne z powyższych treści nie mogą być wykorzystywane bez pisemnej zgody Organizatora albo osoby trzeciej będącej właścicielem praw.
- Kopiowanie materiałów konferencyjnych lub/i nagrywanie Konferencji, a także udostępnianie takich materiałów i nagrań jest nielegalne oraz podlega odpowiedzialności karnej zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Uczestnikowi ani żadnej osobie trzeciej nie wolno usuwać, zakrywać, uniemożliwiać odczytanie ani zmieniać znaków towarowych, informacji o prawach autorskich lub innych oznaczeń dotyczących praw własności zawartych w jakichkolwiek materiałach dotyczących Konferencji.
- Niezależnie od powyższego, Uczestnik ma prawo wykorzystywać wyłącznie na własne potrzeby materiały otrzymane od Organizatora w ramach realizacji Konferencji. Wykorzystywanie to nie obejmuje publikacji, rozpowszechniania materiałów ani ich udostępniania innym osobom oraz uprawnione jest wyłącznie w granicach dozwolonego użytku, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
§11. KLAUZULA INFORMACYJNA
- Administratorem danych osobowych Kupujących oraz Uczestników jest Organizator, tj. łącznie Aplikuj.pl Paweł Strykowski oraz Elevato S.A. z siedzibą w Bielsku – Białej, współadministrujący danymi osobowymi Kupujących oraz Uczestników (dalej w treści niniejszego paragrafu zwanymi „Administratorem”).
- Dane osobowe Kupujących oraz Uczestników przetwarzane są w następujących celach Administratora:
- realizacji zawartej Umowy, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO przez okres czasu odpowiadający okresowi przedawnienia roszczeń, jakie może podnosić Administrator i jakie mogą być podnoszone wobec niego;
- realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze wynikających w szczególności z obowiązujących przepisów prawa podatkowego, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO przez okres wynikających z przepisów regulujących dany obowiązek;
- marketingowych oraz ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO, do momentu wniesienia przez Kupującego sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie zaistnieją ważne prawnie uzasadnione podstawy do przetwarzania, nadrzędne wobec interesów lub praw i wolności Kupującego, lub o ile pomimo sprzeciwu nie zaistnieją podstawy do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń;
- wizerunek Uczestników jest przetwarzany na podstawie zgody (na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO) wyrażonej w imieniu Uczestników przez Kupującego, do momentu jej odwołania przez Uczestnika.
- Odbiorcami danych osobowych Kupujących oraz Uczestników mogą być m.in.:
- dostawcy płatności elektronicznych oraz elektronicznych systemów, za pośrednictwem których uruchomiona została Rejestracja;
- podmioty zapewniające Administratorowi obsługę księgową, obsługę prawną, obsługę oraz infrastrukturę informatyczną i sieciową;
- podmioty zaangażowane w organizację i realizację Konferencji, w tym właściciel obiektu, w którym odbywana będzie Konferencja, firmy cateringowe, firmy zapewniające oprawę wizualną, podmioty odpowiadające za marketing oraz organizację Konferencji i wydarzeń dodatkowych;
- inni podwykonawcy Administratora.
- Dane osobowe Kupujących oraz Uczestników mogą być przekazywane i przechowywane w miejscu przeznaczenia znajdującym się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”). Mogą być również przetwarzane przez podmioty działające poza EOG, które pracują dla Administratora lub dla jednego z jego podwykonawców. W takich przypadkach transfer do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej w zależności od okoliczności danego przypadku będzie odbywał się na zasadach określonych w art. 44 – 49 RODO, tj. w szczególności na podstawie odpowiedniej decyzji Komisji Europejskiej stwierdzającej należyty stopień ochrony danych w państwie trzecim, wiążących reguł korporacyjnych lub standardowych klauzul ochrony danych przyjętych przez Komisję Europejską. W celu uzyskania kopii danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego należy skontaktować się z Administratorem.
- Kupujący oraz Uczestnicy mają prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. W celu realizacji tych praw lub zasięgnięcia dalszych informacji na ich temat należy skontaktować się z Administratorem.
- Kupujący oraz Uczestnicy mają prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa) gdy uznają, że przy przetwarzaniu ich danych osobowych doszło do naruszenia przepisów prawa.
- Uczestnik, w celu odwołania udzielonej w jego imieniu zgody na korzystanie z wizerunku utrwalonego podczas udziału w Konferencji, obowiązany jest do złożenia odpowiedniego oświadczenia droga mailową na adres: hello@hrvibes.pl. Odwołanie zgody na wykorzystanie wizerunku Uczestnika nie wpływa na prawo Organizatora do korzystania z wizerunku Uczestnika w granicach określonych w art. 81 ust. 2 pkt. 2) ustawy z dnia 4 lutego 1994r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Podanie przez danych osobowych jest dobrowolne jest jednak ono niezbędne do zawarcia oraz realizacji Umowy w zakresie uczestnictwa Uczestnika w Konferencji.
- Dane osobowe Kupujących oraz Uczestników nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Kupujący dokonujący rejestracji Uczestników na Konferencję obowiązani są do wypełnienia wobec Uczestników obowiązku informacyjnego zgodnie z treścią niniejszym §11 w imieniu Organizatora.
§12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Organizator udostępnia treść Regulaminu przed zawarciem Umowy. Regulamin dostępny jest pod adresem https://hrvibes.pl/.
- Regulamin może zostać okazany także w inny sposób, na indywidualne żądanie Kupującego, Uczestnika lub osoby trzeciej, jeżeli występuje problem z wyświetleniem bądź przeczytaniem Regulaminu. W tym celu prosimy o kontakt z Organizatorem drogą mailową pod adresem: hello@hrvibes.pl.
- Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w Regulaminie w każdym czasie z ważnych powodów. Takim powodami mogą być w szczególności konieczność dostosowania treści Regulaminu do aktualnych lub wchodzących w życie przepisów prawa, potrzeba dostosowania Regulaminu do zmieniających się warunków rynkowych lub zmiany w sposobie realizacji świadczeń przez Organizatora. Umowy zawarte przed wprowadzeniem przez Organizatora zmian w Regulaminie, będę realizowane zgodnie z brzmieniem Regulaminu obowiązującym w chwili ich zawarcia chyba, że Kupujący wyrazi zgodę na stosowanie do zawartej z nim umowy nowej wersji Regulaminu albo wprowadzenie zmian w Regulaminie wynika z konieczności jego dostosowania do bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
- W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego. W razie zmiany lub unieważnienia któregokolwiek z postanowień Regulaminu na podstawie prawomocnego orzeczenia sądu, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy.
- Wszelkie spory z Organizatorem, w zakresie których nie będzie możliwe ich polubowne rozstrzygnięcie, poddane zostaną rozstrzygnięciu przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora. Postanowienie to nie dotyczy konsumentów i Quasi-przedsiębiorców.
- Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw konsumentów i Quasi-przedsiębiorców, które mogą im przysługiwać zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Uczestnicy i Kupujący będący konsumentami mają możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach lub na stronach internetowych podmiotów uprawnionych do pozasądowego rozpatrywania sporów. Mogą nimi być w szczególności rzecznicy praw konsumenta lub Wojewódzkie Inspektoraty Inspekcji Handlowej, których lista jest dostępna na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
- Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 27.01.2025 r.